Cumu sceglie l'occhiali di sole in l'estiu?Avemu sparte i 3 principii

In l'estiu, i raghji ultraviolet sò forti, chì ùn solu dannu a pelle, ma ancu affetta a salute di l'ochji è accelera l'anziane di l'ochji.Per quessa, quandu andemu fora in l'estiu, duvete portà occhiali di sole per bluccà a luce forte è riduce l'irritazione è i danni à l'ochji.Cumu sceglie l'occhiali di sole in l'estiu?

1. Sceglie u culore di lenti

U culore di lenti di lenti di u sole hè preferibile grisgiu-verde o grisgiu, chì ponu uniformmente riduce a cromaticità di parechji culori in a luce è mantene u culore primariu di l'imaghjini.A temperatura di a superficia di i lenti di l'occhiali ùn deve esse troppu altu, altrimente serà strettu attaccatu à a faccia, chì pruvucarà vertigini o nebbia di i lenti.

2. Sceglie quelli pruduciutu da i pruduttori regularmente

Duvete sceglie l'occhiali di sole pruduciuti da i pruduttori regularmente per vede s'ellu ci sò graffii, impurità è bolle nantu à a superficia di l'occhiali di sole.In ogni casu, pruvate à sceglie lenti di culore scuru quandu fora cù una forte luce di u sole, è sceglite lenti di culore chjaru quandu conduce, cum'è grisgiu scuru, marrone scuru o marrone.

3. A lenti deve esse flat

Mantene l'occhiali di sole in a manu à a luce fluorescente è lasciate chì a striscia di specchiu robba liscia.Se a luce di u sole riflessa da u specchiu hè distorta o ondulata, significa chì a lente ùn hè micca piatta, è questu tipu di lente causarà danni à l'ochji.

Quale hè chì ùn hè micca adattatu per portà occhiali di sole in l'estiu?

1. Malati di glaucoma

I malati di glaucoma ùn ponu micca portà l'occhiali di sole in l'estiu, in particulare u glaucoma angulu.Se portate occhiali di sole, a luce visibile in l'ochju serà ridutta, a pupilla si dilatarà naturalmente, a radica di l'iris s'ingrossarà, l'angolo di a camera serà ristrettu o chjusu, a circulazione di l'umuri aquosa serà aggravata, è a prissioni intraoculari. aumenterà.Questu pò affettà a visione, ristrettu u campu di visione, è facilmente portanu à attacchi di glaucoma agutu, chì ponu causà ochji rossi, gonfi è dolorosi cù vista diminuita, nausea, vomitu è ​​mal di testa.

2. I zitelli sottu à 6 anni

A funzione visuale di i zitelli sottu 6 anni ùn hè micca sviluppata cumplettamente, è a funzione visuale ùn hè micca sviluppata à un livellu normale.Spessu cù l'occhiali di sole, a visione di l'ambiente scuru pò sfondate l'imaghjini di a retina, affettanu u sviluppu visuale di i zitelli, è ancu portanu à l'ambliopia.

3. Pazienti di colore

A maiò parte di i malati di colore ùn anu micca a capacità di distingue parechji culori.Dopu avè purtatu l'occhiali di sole, a capacità di distingue i culori hè obligatu à diminuite, affettendu a visione è ancu causendu a perdita di vista.

4. Pacienti cù cecità di notte

A cecità notturna hè generalmente causata da a mancanza di vitamina A in u corpu, è a visione serà affettata in una certa misura in a luce dim, ma l'occhiali di sole debilitaranu a capacità di filtrazione di a luce è causanu a perdita di visione.

Tipi cunsiglii

Sicondu a vostra situazione attuale per vede s'ellu hè adattatu per portà l'occhiali di sole, l'occhiali di sole di bona qualità deve avè duie cundizioni, unu hè di prevene i raghji ultraviolet, è l'altru hè di bluccà a luce forte.Hè necessariu di sceglie occhiali di sole cù segni anti-ultraviolet per evità danni innecessarii.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022