Caru amichi, quandu sceglite l'occhiali, vi dumandate spessu cumu sceglie u materiale di a lente?
Oghje vi sparte una nova cunniscenza
In fatti, ùn hè micca difficiule di sceglie boni vetri.Prima di tuttu, avemu da cunsiderà u materiale di i vetri.Diversi materiali anu effetti diffirenti.
Eccu alcuni di i materiali più cumuni per l'occhiali:
①Vetru (pesante / fragile / resistente à l'usura)
I lenti di vetru sò carattarizati da alta chiarità è alta durezza.U svantaghju hè chì sò faciuli di rompe è sò relativamente pisanti.Avà in generale ùn ricumandemu micca di cumprà stu tipu di lente.
② Lente CR39 (più ligera / menu fragile / più resistente à l'usura)
I lenti di resina sò attualmente usati più è sò materiali di alta qualità.U vantaghju hè chì hè relativamente ligeru, resistente à l'impattu, è micca faciule da rompe.À u listessu tempu, assorbe i raghji ultraviolet megliu cà lenti di vetru, è pò ancu aghjunghje elementi anti-ultraviolet.
③PC (assai ligeru / micca fragile / micca resistente à l'usura)
I lenti di PC sò policarbonate, chì hè un materiale termoplasticu.U vantaghju hè chì hè più liggeru è più sicuru.Hè adattatu per i vetri senza rimless.Hè generalmente adattatu per a produzzione di occhiali di sole, vale à dì l'occhiali di sole di specchi piani.
④Lenti naturali (duru è resistenti à l'usura)
E lenti naturali sò raramente usate avà.Per esempiu, u quartz hà i vantaghji di una alta durezza è resistenza à l'usura, ma u svantaghju hè chì ùn pò micca assorbe cumplettamente i raghji ultraviolet è infrared.
Allora amichi, se portate occhiali, hè cunsigliatu di utilizà lenti di resina.Stu materiale hè ancu largamente utilizatu oghje ~~
Tempu di post: 15-ghjugnu-2022