Cumu ghjudicà se l'occhiali di sole sò protetti UV?

Lunettes de soleilcù a prutezzione UV sò dovuti à l'aghjunzione di un revestimentu speciale nantu à i lenti, è l'occhiali di sole inferjuri ùn solu ùn ponu micca bluccà i raghji UV, ma ancu riducendu seriamente a transmittance di i lenti, facendu i pupulari più grande, è i raghji ultravioleti seranu injected in grande quantità. , causendu danni à l'ochji..Allora oghje,IVvisionotticu vi purterà à capisce: cumu sapè s'ellu sunglasses sò impediscenu UV-resistente?

Metudu 1. Fighjate à l'etichetta di l'occhiali di sole.

I segni visibili cum'è "prutezzione UV", "UV400", etc. sò vistu nantu à l'etichette o lenti di resistenza UV.lunette di sole."Indice UV" hè l'effettu di filtrà i raghji ultraviolet, chì hè un criteriu impurtante per l'acquistu di occhiali di sole.A luce cù una lunghezza d'onda di 286nm-400nm hè chjamata luce ultravioletta.In generale, un indice UV 100% hè impussibile.L'indice UV di a maiò parte di l'occhiali di sole hè trà 96% è 98%.

L'occhiali di sole cù funzione anti-ultraviolet sò generalmente i seguenti modi espressi:

a) Marca "UV400": questu significa chì a lunghezza d'onda di cut-off di a lente à a luce ultravioletta hè 400nm, vale à dì chì u valore massimu τmax (λ) di a trasmittanza spettrale à a lunghezza d'onda (λ) sottu 400nm hè micca più di 2%;

b) Marca "UV" è "protezione UV": questu significa chì a lunghezza d'onda cut-off di a lente à ultraviolet hè 380nm, vale à dì u valore massimu τmax(λ) di a trasmittanza spettrale à a lunghezza d'onda (λ) sottu 380nm. ùn hè micca più di 2%;

c) Mark "100% absorption UV": Questu significa chì a lente hà una funzione di 100% absorption di raghji ultraviolet, vale à dì, a so transmittance media in a gamma ultraviolet ùn hè micca più grande di 0,5%.

L'occhiali di u sole chì risponde à i requisiti di sopra sò l'occhiali di sole chì prutegge contra i raghji ultraviolet in u sensu veru.

Metudu 2. Aduprate a penna di billete per verificà a verificazione

In l'absenza di strumenti, a ghjente ordinaria pò ancu detectà se l'occhiali di sole anu prutezzione UV.Pigliate una banconota, mette a lente di lenti di u sole nantu à a filigrana anti-falsificazione, è pigliate una foto nantu à a lente cun un detector di soldi o un detector di soldi.Se pudete sempre vede a filigrana, significa chì l'occhiali di sole ùn sò micca resistenti à i UV.Se ùn pudete micca vede, significa chì l'occhiali di sole sò protetti da i raggi UV.

Per riassume u sopra: u Metudu 2 hè una verificazione di ulunette di solel'etichetta in u Metudu 1. Si pò vede à pocu pressu s'ellu l'etichetta di u mercante hè curretta è se l'occhiali di sole anu a funzione di anti-ultraviolet.Quandu compra l'occhiali di sole, pudete pruvà.In u prucessu di compra è vistimenti, sè vo avete qualchì quistione, cercate per più infurmazione pertinente.


Tempu di post: Jul-22-2022