IVision Optical: cunniscenza di mantenimentu di l'occhiali

Perchè i vetri di l'altri pò esse usatu per 3-5 anni, è u so propiu usu ùn hè micca abbastanza per 1 annu prima di andà male?U stessu pruduttu acquistatu à u stessu tempu?Risulta ch'ellu hà amparatu i principii di u mantenimentu di sti vetru !SeguiIVvisionotticu per amparà u mantenimentu più basicu.

1. Per caccià è portà i vetri, tenete i tempii cù e duie mani è sguassate in una direzzione parallela da i dui lati di e guance.Se portate cù una manu, distrughjerà l'equilibriu di manca è destra di u quadru è causarà a deformazione.

2. Folding u quadru deve principià da a manca A maiò parte di i frames sò designati per esse plegati da u tempiu di manca, perchè se u tempiu ghjustu hè plegatu prima, hè faciule fà deformazione di u quadru.

3. Se u metudu di rotazione hè di mette temporaneamente i bicchieri, fate u latu cunvessu di i vetri in faccia.Se mette i vostri vetri cù u latu cunvessu in giru, vi macinate e lenti.

4. Aduprate un pannu di lenti speciale pulito per a pulizia di a lenti.Assicuratevi di mantene a riva di u quadru nantu à una parte di a lente cù e vostre mani, è sguassate a lente.Evite una forza eccessiva chì causa danni à u quadru o lenti.

5. Quandu a lente hè macchiata cù u polu o a terra, hè faciule per macinà a lente.Hè ricumandemu di lavà cù l'acqua è poi asciucà cù una spugna di carta, è poi asciucà cù un pappu speziale per occhiali.Quandu a lente hè assai brutta, hè cunsigliatu di utilizà una lotione neutra di cuncentrazione bassa per pulizziari, poi lavà cù l'acqua è secca.

6. Per piacè aduprà u casu di lunette.Quandu ùn portate lunettes, per piacè imbottiteli cù un tela per occhiali è metteli in u casu di lenti.Per piacè evità u cuntattu cù sustanzi corrosivi cum'è repellenti d'insetti, forniture di pulizia di toilette, cusmetichi, lacca per capelli, medicine, etc. durante u almacenamentu, altrimenti i lenti è i frames seranu deteriorati, deteriorati è scoloriti.

7. Quandu i vetri sò deformati, a deformazione di u quadru pruvucarà una carica nantu à u nasu o l'arechje, è i lenti sò ancu faciuli di sbulicà.Hè ricumandemu per visità una buttrega prufessiunale regularmente per aghjustamenti cosmetichi.

8. Ùn aduprate micca a lente di resina durante l'esercitu intensu.Pò esse rottu da un forte impattu, chì pò facilmente causà danni à l'ochji è a faccia.Hè ricumandemu di ùn aduprà durante l'esercitu intensu.

9. Ùn aduprate micca lenti pulite.Hè ricumandemu di ùn aduprà lenti cù graffi, macchie, cracke, etc., altrimenti pruvucarà una visione annebbiata per via di a dispersione di luce, risultatu in una visione diminuita.10. Ùn fighjate micca direttamente à l'occhiali di sole.Ancu s'è a lente hà una diffarenza in sfumature di culore, ùn fighjate micca direttamente à u sole o a luce forte, altrimenti ferite i vostri ochji.

11. Per piacè guidà è operate dopu chì site completamente abituatu à portà l'occhiali per vede e cose.A causa di a rilazioni prismatica di i lenti, hè difficiule di capisce u sensu di distanza cù vetru di novu acquistatu.Per piacè ùn guidà micca o operate prima di esse abituatu cumplettamente.

12. Ùn fate micca à a temperatura alta (sopra 60C) per un bellu pezzu.Facilmente farà chì a lente si deformi o a film nantu à a superficia hè propensu à cracke.Per piacè ùn mette micca in un locu cù a luce diretta di u sole o una temperatura alta cum'è a finestra di fronte di a cabina.

13. Se a lente si bagnata, per piacè sicca immediatamente.Sè aspettate chì si secca naturalmente, a scala diventerà una macchia, chì hè difficiule di pulizziari è ùn pudete micca vede chjaramente.

14. Lavate u sudore, i cusmetichi è seccu.Quandu a lente hè attaccata cù sudore, sucu, spray per capelli (gel), cusmetichi, etc., per piacè lavate è siccate immediatamente cù l'acqua.Se ùn hè micca trattatu in u tempu, pruvucarà peeling.


Tempu di post: Jul-27-2022