IVision Optical per voi per presentà a tecnulugia di trasfurmazioni di l'occhiali persunalizati

I vetri persunalizati, ognunu di i quali hè cuncepitu individualmente, seranu processati a manu, chì ponu assicurà a qualità fine di i vetri.I vetri persunalizati sò spessu fatti di materiali rari di cornu di bufali o di tartaruga.Vision Opticalhè stata prufondamente implicata in l'industria di l'occhiali per parechji anni, è hè bè versatu in l'artighjanu di vetri persunalizati.A seguita hè una introduzione dettagliata à u prucessu di trasfurmazioni specifichi di vetri persunalizati.

1. Selezziunà u materiale.Sicondu u disegnu di designu, selezziunate u materiale adattatu secondu u mudellu è u grossu sceltu.

2. Flatten u materiale.Sweep delicatamente u materiale cù l'acqua, poi mette in l'oliu caldu, lasciate u materiale caldu è ammorbidisce, sguassate è flatten.Sicondu l'età di u materiale, stu prucessu pò esse ripetutu un pocu, è infine u materiale hè pressatu per 2-4 ghjorni finu à ch'ellu hè pianu.

3. Muffa manuale.Incolla u disegnu di u disignu nantu à u materiale di u cantonu pianu, utilizate una sega di filu per tagliate longu a linea di contorni, è apre un moldu grossu.Allora hè correttu da a manu cù una pialla, un lime è una carta di liscia per furmà un muffa fina.Allora mette u fronte di u quadru di specchiu contr'à u pannellu di operazione, è a vittura hè fora di u slot di film.

4. Press fora a faccia curva.U quadru hè poi pusatu in l'oliu caldu, caldu per ammorbidisce, curvatu à a curvatura di a faccia necessaria, è poi versatu acqua fridda per forma.

5. Fate tempii.Sicondu u listessu prucessu cum'è l'anellu di specchiu, u moldu deve esse arrotondatu cù cura per assicurà a cunfortu di portà i vetri.

6. Installa a cerniera.Sicondu u mudellu di a cerniera, i pezzi di cerniera sò scolpiti in anticipu, terra è lucidati.Allora a cerniera hè incruciata currettamente in a pusizioni di a cerniera secondu i paràmetri cum'è l'angolo di inclinazione è l'angolo di i tempii.

7. Macinazione.I vetri sò stati puliti di l'oliu di a superficia, è spazzati à traversu i tempii di u quadru in vapore d'acetone per sguassà cicatrici profonde è sottili.I pezzi grezzi sò poi messi in materiali di macinazione mischiati cù granuli di bambù, blocchi di legnu, polvere di sabbia è polvere di petra di saviezza per macinà per parechji ghjorni.

8. Pulitura.Dopu chì i vetru sò chjappi di cera gialla, sò sgrossati nantu à una lisciatrice, è poi puliti cù cera viole per ottene una bona brillanza è texture.

9. LOGO intarsiatu.Hè fattu secondu u LOGO cuncepitu da u privatu è installatu nantu à a parte designata di i vetri.

10. L'imballu hè cumpletu.Imballate è stallate u forru di vetru, è riparà a lunghezza è a curvatura di i tempii.

Wenzhou IVision Optical Co., Ltd.si focalizeghja nantu à l'occhiali da sole di moda, occhiali, occhiali metallici, occhiali da sole à iniezione, occhiali di lettura è montature ottiche.In u futuru, continueremu à furnisce i clienti novi è regulari cù prudutti di qualità più altu è servizii megliu.


Tempu di post: Aug-16-2022