L'anti-fog di lenti d'invernu hè necessariu

Cum'è un omu di vetru veteranu, aghju da lagnà di u clima in a mo patria.Aghju sperimentatu a primavera, l'estiu è u vaghjimu in una settimana, ma ùn sò micca prontu per andà in l'invernu cum'è una muntagna russa, ma i mo vetri ùn sò micca pronti!

Pudete avè dumande, chì avete bisognu di preparà per i vetri?

Questu hè anti-fog.U fenomenu più grande in l'invernu hè a grande differenza di temperatura trà l'internu è l'esterno.In a prima matina dopu à rinfriscà, aghju trovu una fina capa di nebbia nantu à u vetru, perchè e lenti di l'occhiali ùn ponu scappà di nebbia in l'invernu.incubu.

Perchè i lenti si appannanu?

In ambienti più freschi, l'aria hè notevolmente più secca.Quandu a lente hè esposta à l'aria calda, ci hè più umidità in l'aria calda.Quandu toccu una lente fridda, a cundensazione si trova, chì formanu cristalli minusculi nantu à a superficia di a lente, chì facenu chì a lente si nebbia.

Stu fenominu ùn hè generalmente micca periculosu, ma avete da esse attentu quandu apre a porta.Perchè ci sò climatizzatori in a vittura in generale in l'estiu, a nebbia hè faciule d'occurre.In l'invernu, cù i finestri chjusi, ci hè ancu una diferenza cù a temperatura esterna.Attenti quandu apre a porta.

Chì duverebbe fà se a lente si nebbia?

Anti-fog a prima volta chì a lente si nebbia, è vi insegnerà uni pochi di boni modi per anti-fog a lente.

Agente anti-fogging di lenti: a sensazione di pulizia di lenti, dopu avè sguassatu, spruzza l'agentu anti-fogging speciale nantu à a superficia di a lente uniformemente, in generale pò durà 1-2 ghjorni.

Tela di lenti anti-fog: hè una tela di lenti trattata apposta.Aduprate u pannu di lenti anti-fog per pulisce a superficia di a lente ripetutamente.Dopu l'usu, a tela di lenti deve esse sigillata è almacenata per impedisce a funzione anti-nebbia di evaporà.

Sapone o detergente: Immergete un pocu di sapone o detergente nantu à a tela di lenti, è poi sguassate a superficia di lenti cù u pannu di lenti, chì pò ancu impedisce a nebbia.

Lenti anti-fog: lenti di spettaculu anu ancu lenti anti-fog speciali.Quandu si porta occhiali, pudete sceglie direttamente lenti anti-nebbia speciali, chì hè cunvene è permanente.

Raccomandazione di lenti anti-fog:

Ci sò dui tipi di lenti anti-fog.U primu tipu hè bisognu di tela anti-fog per attivà u fattore anti-fog nantu à a lente.Quandu a funzione anti-nebbia nantu à a lenti diminuisce, deve cuntinuà à esse attivatu cù tela anti-nebbia;u sicondu tipu di lenti hè cupertu cù anti-fog.Ci hè una film idrofila anti-fog, chì forma una strata di film anti-fog adsorzione, alta densità è alta idrofila nantu à a superficia di a lente, cusì chì a lente pò eliminà u prublema di nebbia.


Tempu di Postu: Nov-24-2022