Smetti di riduce a vita di i vostri occhiali!!!

Se spessu portate occhiali, pudete truvà chì i lenti sò spessu macchiati di polvera, olii vegetali è altri rifiuti, chì facenu a vostra visione pocu chjaru.Puderia ancu causà fatigue visuale è causanu mal di testa è vertigini.

Se ùn pulite micca i vostri vetri per un bellu pezzu, i germi sò prubabilmente crescenu nantu à i lenti è i frames, perchè u nasu è l'ochji sò tutti i spazii sensittivi, è i germi nantu à i lenti è i frames sò probabili di mette a vostra salute fisica è mentale. à risicu.

Un bonu paru di vetru hè generalmente caru, cusì a pulizia è u mantenimentu di i vetri ponu riduce a vita di i vetri.I seguenti sò accumpagnati daIVvisionGlasses Factory per trattà a manera di pulisce bè è mantene i vetri per migliurà a vita di i vetri.

Pulizia di lenti di occhiali

materie prime:

Pannu in microfibra: hè l'attrezza speciale più sicura è efficace per pulisce i vetri senza sporcà o graffià.

Soluzione di pulizia: U spray di pulizia per vetri hè sicuru per lenti di policarbonate è rivestimenti di lenti.Se no, pudete puru aduprà detergente invece.

Tuttu u prucessu:

Lavate bè è disinfettate e mani per prevene e macchie d'oliu è i germi da esse trasmessi à e lenti;

Scrub the lens with a microfiber cloth per sguassà a polvera o altre sustanzi chimichi chì sò prubabilmente scratch the lens;

Wet a lente cù acqua calda.Se l'acqua in a vostra zona hè dura, pudete rimpiazzà l'acqua in u tappettu cù acqua pura;

Spray a suluzione di pulizia da i dui lati di a lente.Sè vo aduprate detergente, sguassate una goccia di detergente da i dui lati di a lente, è poi sguassate delicatamente a lente;

Pulite a lente cù acqua corrente è sguassate per minimizzà u mudellu è a filigrana di stampa.

Pulite i montature di occhiali

Quandu a fabbrica di bicchieri face frames di occhiali, ci saranu assai parti sottili chì sò trascurati, cum'è viti, surgenti gialli è cerniere di a porta, sò prubabilmente gialli per via di sudore faciale è olii vegetali.Mentre chì a pulizia di i frames di l'occhiali hè impurtante, a ghjente volte bypass stu prucessu.

A pulizia di i vostri frames hè critica per l'igiene perchè i frames toccu constantemente a vostra pelle.A maiò parte di e persone generalmente trascuranu di pulisce i pads nasali, chì ponu causà malatie di a pelle.

U prucessu tutale di pulizziari lunette frames hè relativamente simplice:

Aduprate sapone è detergente per sguassate u quadru, è lavate completamente sottu acqua calda, è a chjave hè di pulizziari i pads nasali è i tempii di u quadru.

Impedisce l'usu di l'articuli seguenti per pulizziari i vetri

carta igienica:A carta igienica è a tela di a cammisa chì portate parenu esse assai faciuli di pulisce da lenti brutte.In ogni casu, stu materiale hè troppu grossu è hè prubabile di pruduce assai scratch lieve nantu à a superficia di a lente.

Rimozione di unghie:Certi pirsuni usanu Nail Removal per pulizziari lenti è frames, ma a fabbrica di vetru pensa chì ùn hè micca una bona idea.U cumpunente principale di l'acqua di demethylation hè u toluene, chì hè devastanti per lenti è frames di plastica.

A pulizia di i vostri occhiali à tempu deve esse parte di a vostra rutina di ogni ghjornu.Ùn solu ùn vi aiuterà à ottene una vista più chjara, ma ancu prevene infizzioni oculari è malatie di a pelle, etc.

Wenzhou IVision Optical Co., Ltd.si focalizeghja nantu à u trasfurmazioni OEM / ODM è a persunalizazione di i vetri, è pruduce vetri di metallo + foglia, vetri di metallu, vetri di lettura, cornici di vetru di titaniu, vetri di luce anti-blu, etc. A so fabbrica di vetri pò u sviluppu di u produttu, u disignu, a produzzione è a vendita In unu, i prudutti vendenu bè in casa è à l'esteru, benvenuti à a nostra cumpagnia per negocià!


Tempu di Postu: Set-05-2022